امام جمعه موقت کنگان:

رفع مشکلات اقتصادی ثواب جهاد رزمندگان دوران دفاع مقدس را دارد

حجت‌الاسلام مهدی حیدری گفت: امروز هر کسی به هر طریقی بتواند به اقتصاد کشور کمک و مشکلات مردم را حل کند ثواب جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس را دارد.
کد خبر: ۳۷۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 13December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «مهدی حیدری» امام جمعه موقت کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دینی دارند بایستی ضمن حضور پرشور در انتخابات، با انتخاب فرد اصلح با معیارهایی که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند دشمن را مایوس کنند.

وی گفت: حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح وظیفه شرعی و ملی است.

حیدری افزود: نمایندگانی را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم که مدافع انقلاب و مردم باشند.

امام جمعه موقت با اشاره به تلاش دشمن برای خرابکاری و خدشه در انتخابات تاکید کرد: به فضل الهی با درایت رهبری فرزانه و مردم دشمنان داخلی و خارجی هیچ غلطی نخواهند کرد و ملت بزرگ ایران در این امتحان الهی نیز سرافراز خواهند شد.

حیدری در بخش دیگر به مسائل داخلی کشور و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام با راه اندازی جنگ اقتصادی اشاره و تاکید کرد: امروز هر کسی به هر طریقی بتواند به اقتصاد کشور کمک و مشکلات مردم را حل کند ثواب جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس را دارد.

وی به موضوع تشکیل حکومت اسلامی و 40 سالگی نظام دینی اشاره و خاطرنشان کرد: به رغم همه ی دشمنی ها نهال انقلاب 40 ساله به درخت تنومندی تبدیل شده است.

خطیب موقت جمعه در پایان با تقدیر از عوامل برگزاری یادواره شهدای شهرستان کنگان گفت: یادواره شهدا می تواند به نهادینه شدن در فرهنگ جامعه کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها