شهید «قدرت عبدیان»:

بلا شک رهبری پاک‌ترین شخصیت در کره خاکی است

شهید «قدرت عبدیان» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: خدا را شاکر و سپاسگزارم در دوره‌ای از زمان به ما نعمت حیات داد که بهترین‌ها را به نحوی درک کردم، در دوره‌ای نفس کشیدم که رهبری شخصی را درک کردم که بلا شک پاک‌ترین شخصیت در این کره خاکی است.
کد خبر: ۳۷۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 26December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، « قدرت عبدیان» سال ۱۳۵۷ در خانواده‌ای مذهبی در روستای «اولادقباد» از توابع شهرستان کوهدشت دیده به جهان گشود. از همان کودکی علاقه زیادی به نظامی‌گری داشت به همین دلیل وارد سپاه پاسداران شد.

آرزویش شهادت بود به طوری که همیشه ورد زبانش این بود که اولین شهید مدافع حرم استان لرستان می‌شوم. وقتی خبر شهادت همرزمش را شنید، گفت نشد اولین شهید مدافع حرم استان باشم؛ اما ان‌شاءالله اولین شهید شهرستان کوهدشت می‌شوم.

سرانجام «قدرت عبدیان» 14 خرداد سال 1395 در مبارزه با گروهک‌های تکفیری در سوریه شهید شد و به آرزوی دیرینه خود رسید. مزار این شهید مدافع حرم در روستای اولادقباد شهرستان کوهدشت واقع شده است.

بخشی از وصیتنامه شهید عبدیان:

خدا را شاکر و سپاسگزارم در دوره‌ای از زمان به ما نعمت حیات داد که بهترین‌ها را به نحوی درک کردم، در دوره‌ای نفس کشیدم که رهبری شخصی را درک کردم که بلا شک پاک‌ترین شخصیت در این کره خاکی است. شخصی که بدون تردید بدون هیچ هوای نفس خیرخواه امور مسلمین است و عمری در این راه صرف کرده است. شخصی که دفاع از مظلومان و دشمنی با ظالمان را در امورات زندگی ما واضح و روشن به ما آموخت و ما را در آن راه بزرگ هدایت و رهبری کرد خدا را شاکرم ملتی را درک کردم که به گفته رهبر فقیدم از امت رسول الله در صدر اسلام بالاتر و بهتر و برتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار