دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان با مدیرکل ارشاد اسلامی استان

«محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با «محمد رضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۷۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ - 14December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در دیدار با «محمد رضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: بسیاری از مطبوعات استان همواره یک ستون ثابت به مطالب حوزه دفاع مقدس اختصاص می‌دهند و در آن شهدای استان کرمان معرفی و همچنین سیره زندگی و خاطرات شهدا به چاپ می‌رسد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار استان کرمان با مدیرکل ارشاد اسلامی استان

وی با بیان اینکه با پرداختن به موضوع دفاع مقدس در مطبوعات می‌توانیم بحث ایثار اجتماعی را مطرح کنیم، افزود: مردم با مطالعه سیره و سبک زندگی شهدا، آن را در زندگی خود به کار خواهند گرفت و فرهنگ ایثار و شهادت ترویج خواهد یافت.

در ادامه این نشست صمیمی «محمدرضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولین این است که در حوزه دفاع مقدس فعالیت داشته باشند، افزود: در زمان برگزاری کنگره شهدای استان کرمان کمیته فرهنگی این کنگره با محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار استان کرمان با مدیرکل ارشاد اسلامی استان

وی با اشاره به اینکه در زمان برگزاری کنگره شهدای استان کرمان برنامه‌های متنوعی از جمله مستند و آلبوم موسیقی انجام تولید شد، افزود: مراکز فرهنگی با تعامل و همکاری با یکدیگر، کارهای بسیار فاخری می‌توانند در اختیار مردم قرار دهند و از ظرفیت‌های موجود در حوزه فیلم، موسیقی، مطبوعات و رسانه باید به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار