سرلشکر موسوی:

خدشه‌دار کردن امید مردم حرکت در مسیر دشمن است/ ملت ایران از هر معرکه‌ای سربلند بیرون می‌آیند

فرمانده کل ارتش گفت: امروز هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، اگر به امید و انگیزه مردم لطمه بزند، به نفع دشمن کار کرده است.
کد خبر: ۳۷۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 15December 2019

موسویبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مشترک تحلیف و اعطای سردوشی به دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های آجا که در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: از تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که شما، فرماندهان، استادان و مربیان در جهت آموزش و تعالی معنویت و بصیرت انجام دادند و تاثیر به‌سزایی در آموزش معنوی و نظامی شما داشتند، تشکر می‌کنم و دیدن چهره‌های مصمم، قوی و آماده شما عزیزان برای ما جای شکر و سپاس دارد.

وی در ادامه گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی جهان بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و این دو ابرقدرت برای سایر کشور‌ها تصمیم‌گیرنده بودند؛ ایران پیش از انقلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فرمانده کل ارتش افزود: پیروزی انقلاب اسلامی که با تکیه بر آموزه‌های دینی به ثمر رسید و با پشتیبانی مردم پرچم‌دار مبارزه با نظام سلطه شد، سبب ناامیدی دشمنان قسم‌خورده شد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام و مردم، ندای استقلال سر داد و به مبارزه با استکبار جهانی پرداخت و در این مسیر به راه خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه به سردمداری آمریکا هر کاری را علیه ملت و انقلاب ما انجام دادند، اما نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومند ۴۰ ساله‌ای تبدیل شده که هیچ طوفانی قادر به آسیب رساندن به آن نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ملت ما در کوره حوادث آنچنان آب‌دیده شده که‌ از هر معرکه‌ای سربلند بیرون می‌آیند.

وی گفت: اگر دیروز دشمن اماکن و مراکز حیاتی و‌ حساس ما را مورد هدف بمب و‌ موشک‌هایش قرار می‌داد، امروز امید و انگیزه جوانان ما آماج فشار‌های رسانه‌ای دشمنان است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، اگر کاری کند یا رفتاری داشته باشد که به امید و انگیزه مردم لطمه بزند، دانسته یا ندانسته به نفع دشمن کار کرده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها