معاون هماهنگ کننده سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس:

هنر بهترین راه ارتباطی نسل جدید انقلاب با فرهنگ دفاع مقدس است

سرهنگ «محمود سزاوار» گفت: هنر بهترین ابراز انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جدید انقلاب است.
کد خبر: ۳۷۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ - 15December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمود سزاوار» معاون هماهنگ کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت استفاده از هنر در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب همیشه درصدد هجمه به روح و روان جوانان از طریق ابزارهای سینمایی و فضای مجازی هستند که جا دارد در این خصوص با تولید و عرضه آثار با کیفیت در حوزه ایثار و شهادت به ترویج فرهنگ دفاع مقدس بپردازیم.

وی افزود: هدف حوزه هنری و سینمایی دفاع مقدس تعامل و ارتباط مطلوب و تاثیرگذار با مخاطبین بویژه نوجوانان و جوانان است.

این مسئول ادامه داد: فضاهای مجازی و استفاده از ابرازهای چند رسانه ای بهترین روش برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

هنر، بهترین راه ارتباطی نسل جدید انقلاب با فرهنگ دفاع مقدس است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این نشست ابراز کرد: خوشبختانه بنیاد حفظ آثار توانسته است بصورت تخصصی در زمینه فرهنگ دفاع مقدس ورود پیدا کند که البته نهادها و سازمان ها نیز بایستی در این مسیر همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

«محمد حسین اسماعیلی» با بیان اینکه فعالیت گسترده هنرمندان قزوینی در حوزه دفاع مقدس باعث مباهات است، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین ظرفیت مناسبی در این حوزه دارد و آمادگی خود را در جهت تفاهم نامه مشترک با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اعلام می دارد.

وی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان قزوین یکی از پتانسیل های مناسب در پیشبرد اهداف فرهنگ دفاع مقدس است که با دستور قرار دادن جلسه ای تحت عنوان دفاع مقدس و ایثار و توافق نامه با سایر ادارات استان، می توانیم در این خصوص موفقیت بیشتری کسب کنیم.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین، سرهنگ «علیرضا امجدیان» مدیر امور استانهای سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و «طباطبایی» مدیر اداری و پشتیبانی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار