عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس پایان نیافته است/ دشمنان برای تضعیف باور‌های دینی و اعتقادی ملت ما برنامه‌های جدی دارند

سید حسین نقوی حسینی گفت: اینکه عده‌ای بر این باورند دوران دفاع مقدس پایان یافته، بی‌انصافی و نشات گرفته از عدم آگاهی و درک آن‌ها نسبت به مسائل و وقایع مهم و روز دنیاست؛ چراکه آن‌ها از برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی خبر ندارند.
کد خبر: ۳۷۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ - 17December 2019

///سید حسین نقوی حسینی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس انصافاً یکی از گنجینه‌های فراموش‌نشدنی تاریخ کشورمان به‌ویژه در دهه اول انقلاب اسلامی است. این گنجینه ظرفیت‌ها و ابعاد خیلی زیادی دارد و سال‌ها طول می‌کشد تا بتوانیم تمام منابع و حقایق این گنجینه‌ را کشف کنیم و به نمایش بگذاریم.

این مقام مسوول با بیان اینکه تمام نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشور در برجسته‌سازی فرهنگ و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس رسالت بزرگی بر دوش دارند، افزود: اینکه عده‌ای بر این باورند دوران دفاع مقدس پایان یافته، بی‌انصافی و نشات گرفته از عدم آگاهی و درک آن‌ها نسبت به مسائل و وقایع مهم و روز دنیاست؛ چراکه آن‌ها از برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی خبر ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بپذیریم که وضعیت امروز کشور همچون دوران هشت سال دفاع مقدس است و ما مورد هدف دشمنان قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی، ابزار دشمنی بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی، توپ و تانک و امثالهم بود، اما در حال حاضر دشمن از طریق جنگ نرم و متوسل شدن به انواع و اقسام حربه‌ها می‌کوشد تا باور و اعتقادات مذهبی و ارزشی ملت و به خصوص نسل جوان ما را تضعیف و تخریب کند؛ چراکه آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که توان مقابله با جمهوری اسلامی از منظر نظامی را ندارند.

نقوی حسینی گفت: اگر چه دشمن با تمام قوا به میدان جنگ نرم فرهنگی با ملت و کشور ما آمده، اما نسل جوان ما همچون نسل دیروز که در دوران دفاع مقدس، دشمن را در تحقق اهدافش ناکام گذاشت، امروز نیز با هوشیاری، بصیرت و درایتی که از پدران خود که همان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، به ارث برده‌اند، مانع از پیشروی دشمنان در مسیر تحقق اهداف و آرزو‌های نامشروع‌شان خواهند شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که بیان وقایع و رخداد‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان امروز و تلاش خالصانه در جهت ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس باید جزو اولویت‌های تمام مسوولان باشد،‌ گفت: چراکه دشمن پس از شکست در دفاع مقدس، آرایش حمله خود را تغییر داده و به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است که اولین نقطه هدف حمله کنندگان جنگ نرم، باور‌ها و اعتقادات ارزشی مردم است.

وی با بیان اینکه بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی ما با ناامن کردن کشور‌های همسایه و با فرقه‌سازی در جهت تهاجم به ارزش‌های اسلامی و اعتقادی برای تضعیف باور‌های دینی و اعتقادی ملت ما تلاش‌های جدی صورت داده‌اند، تصریح کرد: آنها این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه شکست نظام جمهوری اسلامی ایران، تضعیف و از بین بردن سه رکن انقلاب اسلامی کشورمان یعنی «ولایت فقیه»، «ایمان و باور‌های دینی» و «وحدت و مشارکت ملت» در تمام عرصه‌ها است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار