معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران خبر داد:

موبایل همچنان در رأس کالاهای قاچاق استان تهران

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با تاکید بر فعالیت مستمر ستاد مرکزی و کمیته‌های مبارزه با قاچاق کالا گفت: موبایل همچنان در راس کالاهای قاچاق در استان تهران است.
کد خبر: ۳۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ - 31December 2014

موبایل همچنان در رأس کالاهای قاچاق استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، صفرعلی براتلو،معاون امنیتی- انتظامی استاندار تهران، در تشریح مصوبات جلسه صبح امروز ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالای استان تهران، خاطرنشان کرد: متاسفانه نزدیک به 70 درصد کالای قاچاق کشور در استان تهران پخش میشود و استان تهران به عنوان مرکز پخش این کالاها توسط متخلفان انتخاب میشوند و کارهای خوبی در سالهای اخیر صورت گرفته که این میزان قاچاق کالا کاهش پیدا کند، به طوری که در بحث دارو این اتفاق رخ داده و چندین شبکه بزرگ قاچاق منهدم شدهاند.

وی افزود: بیشترین میزان قاچاق در کالاهایی مانند موبایل، سیگار، اقلام آرایشی و بهداشتی و قاچاق سوخت بوده است.

معاون امنیتی-انتظامی استاندار تهران ارائه گزارش کمیته فرهنگی در جلسه آینده ستاد را یکی از مصوبات جلسه خواند و ادامه داد: باید در بحث فرهنگسازی توجه و عنایت بیشتری صورت گیرد تا مردم اهمیت موضوع استفاده از کالاهای داخلی و مبارزه با قاچاق کالا را درک کنند. قطعا قاچاق کالا موجب بسته شدن کارخانهها و تولیدیهای کشور میشود که به طبع آن شاهد رشد نرخ بیکاری و مشکلات اقتصادی در کشور خواهیم بود.

براتلو گفت: تاکید به همکاران در تعزیرات برای رسیدگی سریعتر به پروندهها و سرعت بخشیدن به تخصیص کالاها یکی دیگر از مصوبات جلسه بود و مقرر شد تعزیرات مقدمات ایجاد شعبه ویژهای در گمرک برای همکاری بهتر با گمرک و سایر دستگاهها را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار