مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان عنوان کرد؛

لزوم انتقال ایده‌های دفاع مقدس به جوانان گام دوم انقلاب

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: یکی از وظایف راویان دفاع مقدس انتقال ظرافت‌مندانه ایده‌های دفاع مقدس به جوانان گام دوم انقلاب است تا جوانان با فرهنگ غنی دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۳۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ - 19December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه راویان دفاع مقدس به ریاست سرتیپ دوم پاسدار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و با حضور راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سالن جلسات تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

لزوم انتقال ایده ای دفاع مقدس به جوانان گام دوم انقلاب

سرتیپ دوم پاسدار «علی ملک شاهکوهی» در این جلسه اظهار داشت: یکی از وظایف راویان دفاع مقدس انتقال ظرافت‌مندانه ایده‌های دفاع مقدس به جوانان گام دوم انقلاب است تا جوانان با فرهنگ غنی دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: یکی از راه‌های بازگویی و شناسایی دفاع مقدس به جوانان این است که تاریخ جنگ دفاع مقدس با تاریخ قبل از انقلاب مقایسه شود تا رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.

ملک در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان گفت: تا زمانی که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان ساخته نشود هیچ کدام از فعالیت های ارزشی، فرهنگی و محتوایی ما پایدار نخواهد بود لذا پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس در این راستا باید همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار