فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دشمن در مقابل انقلاب اسلامی کاری از پیش نبرد

سردار «مصطفی کشکولی» با تاکید بر اینکه نقشه‌های مختلف استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی کاری از پیش نبرد، گفت: امروز دیگر دشمن چیزی در دست ندارد.
کد خبر: ۳۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 19December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز ملاقه استکبار جهانی در برخورد با انقلاب اسلامی به ته دیگ خورده، اظهار داشت: استکبار جهانی از هر دری که برای مقابله با انقلاب وارد می‌شود سرش به سنگ می‌خورد؛ جنگ، توطئه‌های مختلف، کودتا، تحریم و… هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه آخرین اقدام آمریکا در مقابله با ایران تحریم بود، حتی در حوزه غذا و دارو هم فشار ایجاد کردند، تصریح کرد: دشمن در تحریم اقتصادی فکر می‌کرد کشور ما به بن بست می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: امروز دیگر دشمن چیزی در دست ندارد.

کشکولی با اشاره به جلوه‌های مردم سالاری در کشور بیان داشت: دو ماه دیگر قرار است انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود و مردم ما رأی دهند.

وی با بیان اینکه هنوز در انتخاب‌ها به بلوغ لازم نرسیده‌ایم و متأسفانه به قومیت رأی می‌دهیم، تصریح کرد: این در حالیست که باید به اخلاق، کارآمدی، پاکدستی و… رأی داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: علت اصلی بخشی از مشکلات مملکت رأی بی‌توجه ما است. باید بدانیم رأی ما خیلی ارزشمند است و بنابراین باید به گزینه‌های درست رأی داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار