کتاب «طلایه‌داران نور» منتشر شد

کتاب«طلیه‌داران نور» در برگیرنده خاطرات جمعی از شهدا، منتشر شد.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ - 19December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مجموعه‌ای از خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس در قالب کتابی با عنوان «طلایه‌داران نور» به سفارش معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی روانه بازار کتاب شد.

این اثر به کوشش ابراهیم دهدار و با ارزیابی حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی با موضوع خاطرات خویشاوندان و نزدیکان شهدا از نوع برخورد، رفتار و منش آن‌ها و گردآوری و به رشته تحریر در آمده است.

کتاب «طلایه‌داران نور» متشکل از 27 خاطره با عناوینی همچون شادی در خانه، تکمیل ایمان، همراه همیشگی، آخر مهربانی، از جنس خاک، آشنای همه، اولین هدیه، تشویق، در بدترین روزها با هم خوش بودیم، هر طور خودت دوست داری، غیر مستقیم، اسیر که نیاورده‌ام، وسایلمان را کادو می‌بردیم است که پیرامون خصوصیات اخلاقی شهیدان مهدی باکری، حسین زارع کاریزی، محمد جعفر نصر اصفهانی، حاج رضا شکری پور، علی صیاد شیرازی، سید مجتبی هاشمی، عباس بابایی، مصطفی چمران، عباس کریمی، منوچهر مدق، شهید عبدالکریم هاشمی‌نژاد به روایت همسران و خانواده آن‌ها بیان شده است.

همچنین در این اثر بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدا که در مناسبت‌های مختلف بیان فرموده‌اند اشاره شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌razaviarchive.aqr.ir این کتاب را دانلود کنند و یا می توانند از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام‌رسان‌های ایرانی به آدرسrazavi_tv@ و یا مراجعه به پاتوق كتاب ميهمان‌سرای انديشه واقع در ايوان باب‌الهادی صحن جامع رضوی این کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیم/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار