مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

نمایش ۳۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه همایش‌های استانی ادارات

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: تعداد ۳۶ عنوان کتاب که در سال ۹۸ توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تهیه شده است، در نمایشگاه همایش‌های استانی ادارات به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ - 21December 2019

۳۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه همایش‌های استانی ادارات به نمایش گذاشته می‌شودسرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با حضور مدیر ادبیات، مدیر اسناد، مدیر زنان و مدیر روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد در خصوص چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

وی بیان کرد: تعداد ۳۶ عنوان کتاب مربوط به سال ۹۸ توسط این چهار مدیریت به پایان رسیده است و بنا داریم این تعداد کتاب را در نمایشگاه همایش های استانی ادارات که در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ ام دی برگزار می‌شود به نمایش بگذاریم.

امیری خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است مدیریت ادبیات تعداد ۲۴ عنوان کتاب، مدیریت اسناد پنج عنوان کتاب، مدیریت زنان سه عنوان کتاب و مدیریت روحانیت چهار عنوان کتاب را در نمایشگاه به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار