نقد و بررسی فیلم «مرد ایرلندی» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع و مقدس

فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» روز یک‌شنبه «اول دی» پس از اکران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقد می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 21December 2019

نقد و بررسی فیلم «مرد ایرلندی» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع و مقدسبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، فردا (یک‌شنبه) یکم دی ساعت ۱۸ پس از اکران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور «محمدتقی فهیم» منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

«مرد ایرلندی» یک فیلم آمریکایی در ژانر حماسی جنایی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط «استیون زایلیان» بر اساس رمان «شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی» اثر «چارلز برنت» نوشته شده‌است و روایت‌گر داستان زندگی «فرانک شیرن» در چندین برهه است که «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو»، «جو پشی»، «بابی کاناوله»، «آنا پاکوین»، «هاروی کایتل» و «ری رومانو» ستارگان فیلم هستند.

مرد ایرلندی از محصولات اصلی «نت‌فلیکس» است و توسط همین شرکت در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت اینترنتی منتشر شد و نخستین‌بار در سپتامبر ۲۰۱۹ و در طی جشنواره فیلم نیویورک به روی پرده رفت.

این فیلم همچنین اکران محدود خود را از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز کرد و با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی و عملکرد دنیرو، پاچینو و پشی ستایش شد و تعدادی از منتقدان هم «مرد ایرلندی» را بهترین فیلم کارنامه اسکورسیزی دانستند.

به گزارش دفاع‌پرس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک‌شنبه‌ هر هفته پس از اکران فیلم‌های سینمایی، میزبان جلسات نقد و بررسی نقش قهرمانان سینمای جنگ خواهد بود. نقد و بررسی سینمای انقلاب و جنگ در برنامه «انتهای سرو» از سری برنامه‌های معاونت فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها