دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

شورای فرهنگ عمومی استانها یک مجلس فرهنگی و منشأ تحولات مثبت است

«سید محمدرضا موالی ‌زاده» گفت: شورای فرهنگ عمومی استان به مثابه یک مجلس فرهنگی است که دارای وزن قابل توجهی یوده و منشأ تحولات مثبت و ارزشمند در استان به شمار می‌آید.
کد خبر: ۳۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 21December 2019

شورای فرهنگ عمومی به مثابه یک مجلس فرهنگی در استانها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمدرضا موالی ‌زاده» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با تقدیر از نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و ارتش در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب و آسیب‌دیدگان سیل سال گذشته در استان‌های کشور، اظهار داشت: باید قدردان باشیم که این نیروها از آلام مردم در شرایط سخت می‌کاهند.

وی به مولفه‌های ارزشمند استان مازندران اشاره کرد و گفت: بسیاری از این مولفه‌های فرهنگی و رفتاری شناسنامه این استان است و مردم مازندران در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حماسه‌ها آفریدند.

این مسئول، استان مازندران را خاستگاه بروز و ظهور علمای دینی و دانشمندان علمی دانست و با اشاره به پیشرفتها و رویشهای فرهنگی، به ریزش‌های این زمینه هم اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی استان به مثابه یک مجلس فرهنگی است و این مجلس فرهنگی دارای وزن قابل توجهی یوده و منشأ تحولات مثبت و ارزشمند در استان به شمار می‌آید.

موالی ‌زاده با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در سطح بعضی از بخشها نیز فعال شده است، گفت: این شورا به صورت مویرگی در اقصا نقاط کشور امتداد پیدا کرده و با پیش‌بینی ترکیب مطلوب، شمار آن را بیش از ده هزار نفر در سطح کشور اعلام کرد.

وی با اشاره به اثرگذاری شورا به آسیب‌شناسی در این زمینه اشاره کرد و گفت: با ریل‌گذاری که انجام دادیم 19 سرفصل تعریف کردیم که گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از جمله سرفصلهاست که مورد تأکید مقام معظم رهبری است که در ذیل آن تقویت فرهنگ کار و سخت‌کوشی و کار جمعی و مدیریت بهینه مصرف و حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی را تعریف کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها