عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید شمخانی از مناطق آبگرفته کوت عبدالله

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در شهرستان کارون از مناطق آبگرفته کوت عبدالله بازدید کرد.
کد خبر: ۳۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 21December 2019

دریابان شمخانی از مناطق آبگرفته کوت عبدالله بازدید کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (شنبه) با حضور در شهرستان کارون از مناطق آبگرفته کوت عبدالله که پنج روز زیر آب هستند، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار گرفت.

وی در این بازدید قول داد که به کم‌کاری‌های صورت گرفته که باعث از بین مردم کار و زندگی مردم شده است، رسیدگی کند.

سامانه بارشی قوی که از روز دوشنبه وارد استان خوزستان شد، همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، باعث بارندگی فراوانی شد، ولی شهر‌های مختلف استان خوزستان را به استخر تبدیل کرد.

شهر‌های مختلف خوزستان به خصوص شهر‌های آبادان، خرمشهر و اهواز که بیشترین حجم بارندگی را تجربه کرده بودند، شاهد آب‌گرفتگی‌های گسترده‌ای بودند که باعث شد عبور و مرور در این شهر‌ها با مشکل مواجه شود؛ چرا که اغلب خودرو‌ها در آب گرفتار شده بودند.

همچنین در اغلب مناطق فقیرنشین این شهرها، آب وارد خانه‌های مردم هم شد و باعث از بین رفتن برخی از وسایل زندگی آن‌ها شد. شدت این امر در منطقه کوت عبدالله که مدتی قبل هم فاضلاب و آب ناشی از باران برای چند روز در خیابان‌های مردم باقی‌مانده بود، بیشتر بود و گزارش‌ها حاکی از آن است که آب همچنان در خانه‌های مردم باقی مانده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار