پیکر «احد گودرزیانی» به سوی خانه ابدی تشییع شد

پیکر «احد گودرزیانی» نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار حوزه دفاع مقدس که روز گذشته به دلیل عوارض قلبی در ۵۰ سالگی درگذشت، با حضور جمعی از مسوولین فرهنگی و هنری از حوزه هنری به سمت خانه ابدی تشییع شد.
کد خبر: ۳۷۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 22December 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پیکر «احد گودرزیانی» نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار حوزه دفاع مقدس که روز گذشته به دلیل عوارض قلبی در ۵۰ سالگی درگذشت با حضور جمعی از مسوولین فرهنگی و هنری از جلوی در حوزه هنری به سمت خانه ابدی تشییع شد.

گودرزیانی سابقه سال‌ها همکاری با دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری و مجله «کمان» به مسوولیت مرتضی سرهنگی و هدایت‌الله بهبودی را داشت.

وی از روزنامه‌نگاران بااخلاق کشور بود که سابقه همکاری با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به عنوان دبیر دفاع مقدس را هم در کارنامه داشت و پیش از آن، مدیرداخلی دوهفته‌نامه کمان بود.

این روزنامه‌نگار که سابقه همکاری با انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز بر عهده داشت، در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته‌نامه کمان به‌عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.

مرحوم احد گودرزیانی در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داد و روزنامه‌نگاری را نیز در مرکز مطالعات رسانه فرا گرفت. از ۱۹ سالگی به‌عنوان نویسنده و خبرنگار با روزنامه‌ها و مجلات گوناگون همکاری داشت و از سال ۱۳۷۲ به‌عنوان پژوهشگر و نویسنده در حوزه هنری مشغول به کار بود.

روزشمار ۱۵ خرداد بهار ۱۳۴۰ جلد اول، روزشمار ۱۵ خرداد ۱۳۴۰ جلد چهارم، به داد ما برسید، باغ انگور، باغ سیب باغ آیینه، خرمشهر خانه رو به آفتاب، روز شمار ۱۵ خرداد، جلد دوم، روز شمار ۱۵ خرداد، جلد اول و نیمه پنهان یک اسطوره از جمله آثار مرحوم احد گودرزیانی هستند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار