پوستر چهاردهمین جشنواره شعر فجر رونمایی شد+ عکس

پوستر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر توسط محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 22December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پوستر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر صبح امروز (یکشنبه 1 دی) با حضور «سعید بیابانکی» دبیر علمی جشنواره در دفتر «محسن جوادی» معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

«محسن جوادی» دبیر هیات امنای جشنواره شعر فجر پس از رونمایی پوستر این جشنواره گفت: همانند ستارگان فراوانی که در پس‌زمینه این پوستر وجود دارد، امیدوارم در این دوره شاهد ستارگان پرشماری در آسمان شعر فجر باشیم.

پوستر چهاردهمین جشنواره شعر فجر رونمایی شد+ عکس

وی در ادامه از بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای انجام امور اجرایی جشنواره شعر فجر و تلاش برای پویایی این رویداد ملی ادبی تشکر و قدردانی کرد.

سپس سعید بیابانکی، دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شعر فجر در سخنان کوتاهی گفت: به یاری خدا جشنواره امسال درخشان‌تر و موفق‌تر از پیش در عرصه فرهنگ کشور ظاهر خواهد شد.

وی افزود: با همکاری مجموعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف بزرگ دریغ نمی‌کنم.

پوستر چهاردهمین جشنواره شعر فجر رونمایی شد+ عکس

گفتنی است، پیش از این طی احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بیابانکی به عنوان دبیر علمی و مهدی قزلی به عنوان دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب شدند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار