دیدار رئیس مجمع نمایندگان کردستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان

رئیس مجمع نمایندگان کردستان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 22December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «سید احسن علوی» رئیس مجمع نمایندگان کردستان امروز با سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان دیدار کرد.

مالکی در این دیدار اظهار داشت: استان کردستان از استان‌هایی است که قبل و بعد از دفاع مقدس برای دفاع از کشور پیش‌قدم بوده و شهید شدن 30 هزار نفر از همرزمان و مجاهدان کشور در این استان بیان این ادعاست.

وی عنوان کرد: وجود 5 هزار و 400 شهید استان کردستان نیز مسئولیت همه ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید بهتر برای خدمت به مردم و حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

این مسئول خواستار ردیف بودجه ملی و استانی برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان کردستان شد و گفت: در صورتی که بودجه لازم برای استان مشخص شود می‌توانیم قدم‌های مثبتی برای خدمت به مردم استان برداریم.

در ادامه این دیدار علوی گفت: در خصوص بودجه اعتباری و تجهیز و مرمت یادمان های دفاع مقدس و شهدای گمنام استان کردستان در ردیف بودجه استان تمهیدات لازم انجام می شود.

وی گفت: با توجه به نیاز استان به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان کردستان و برجسته نمودن نقش مردم کردستان در دفاع مقدس در بودجه سال ۹۹ تمهیدات لازم توسط نمایندگان مردم استان کردستان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار