یادواره شهدای صنعت آب و برق در خوزستان برگزار شد

یادواره شهدای صنعت آب و برق خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و محلی در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ - 22December 2019

برگزاری یادواره شهدای صنعت آب و برق در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، یادواره شهدای صنعت آب و برق خوزستان شامگاه یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و محلی در اهواز برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان شرکت کردند و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

این یادواره شهدا در مسجد نور سازمان آب و برق خوزستان واقع در اهواز، اتوبان گلستان برگزار شد که حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا را تیری در قلب دشمنان نظام و میهن اسلامی مان دانست.

همچنین «مهدی سلحشور» از شهر مقدس قم و سید «رضا نریمانی» از اصفهان نیز در یادواره شهدای صنعت آب و برق خوزستان با مداحی شان شور و شوق حماسه های ماندگار زمان جنگ را تداعی کردند.

از نکات قابل توجه در این یادواره می توان به حرکت خیر خواهانه برگزار کنندگان اشاره کرد که هزینه دکور و پذیرایی این یادواره را به مردم ساکن در مناطق آب گرفته شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله اختصاص دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار