مسئول پیگیری و هماهنگی مستندسازی قوه قضائیه:

قوه قضائیه ۷۵ شهید قاضی دارد

«جعفر عطارزاده» گفت: تعداد ۲۷ شهید روحانیت در قوه قضائیه چه در دوران دفاع مقدس و چه شهید ترور وجود دارد و ۷۵ نفر از شهدا هم قاضی هستند.
کد خبر: ۳۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 23December 2019

قوه قضائیه ۷۵ شهید قاضی داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جعفر عطارزاده» مسئول و دبیر پیگیری و هماهنگی مستندسازی قوه قضائیه، امروز (دوشنبه) در ششمین جلسه بررسی عملکرد دستگاه قضایی در دوران دفاع مقدس، با بیان این‌که ۲۳ کتاب از کتاب‌هایی که تاکنون در رابطه با نقش دادستانی در انقلاب و دفاع مقدس تدوین و چاپ شده است را جمع‌آوری کرده‌ایم، اظهار داشت: در همین راستا، ۲۰ ساعت فیلم ویدئو‌یی، بیش از ۱۰۰ ساعت فیلم و صوت از منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، ساواکی‌ها، ۱۴ ساعت صوت از آیت‌الله قدوسی و همچنین ۱۷۶۷ سند درباره کودتای نقاب جمع‌آوری کرده‌ایم.

عطارزاده گفت: اولین کتاب درباره ۱۷۵ شهید دادگستری‌های استان‌ها شامل زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، تصاویر و... آن‌ها به‌زودی چاپ خواهد شد و کتاب دیگری نیز درباره ۷۰ شهید سازمان‌ها و معاونت‌های قوه قضائیه است که به‌زودی به چاپ خواهد رسید.

با اشاره به تعداد آمار شهدای قوه قضائیه، عنوان کرد: تعداد ۲۷ شهید روحانیت در قوه قضائیه چه در دوران دفاع مقدس و چه شهید ترور وجود دارد و ۷۵ نفر از شهدا هم قاضی هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها