برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در لرستان معرفی شدند

مدیران و دستگاه‌های برگزیده جشنواره شهید رجایی در لرستان معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 23December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، مدیران، فرمانداران و دستگاه‌های برگزیده جشنواره شهید رجایی در لرستان امروز دوشنبه در شورای اداری این استان معرفی و تجلیل شدند.

«سمانه حسن پور» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه با هدف افزایش کارایی و اثربخشی خدمات رسانی بخش دولتی سالانه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، اظهار داشت: این ارزیابی‌ها در قالب دو دسته شاخص است، هزار امتیاز مربوط به شاخص‌های عمومی و هزار امتیاز هم مربوط به شاخص‌های اختصاصی است.

وی با بیان اینکه بر این اساس شاخص‌ها هر ساله ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: محور شاخص‌ها برای سال ۹۷، حدود هفت محور بوده است و شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت مالی، سلامت اداری  می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با تاکید بر اینکه شاخص‌های اختصاصی به وظیفه و رسالت تخصصی دستگاه برمی گردد، افزود: طی جلسات کارشناسی در آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد این شاخص‌ها احصا می‌شود و در یک نگاه کلی فرآیند ارزیابی عملکرد چند مرحله دارد.

حسن پور گفت: ابلاغ شاخص‌های ارزیابی، ثبت اطلاعات در سامانه، انتقال اطلاعات به دستگاه‌های ملی و در نهایت انتقال شاخص‌ها به سازمان امور استخدامی از جمله مراحل این فرآیند است.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان ارزیابی بر اساس تقسیم بندی پنج گروه عمده علمی، عمومی، شرکت‌ها و بانک‌ها، زیربنایی و تولید، حمایت و سلامت و بهداشت اعلام می‌شوند، گفت: همچنین تیم‌های کاری برتر و دستگاه‌های برتر شهرستانی معرفی می‌شوند.

براساس این گزارش، در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، در گروه عمومی، اجتماعی و قضائی اداره کل امور مالیاتی لرستان، در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها شرکت توزیع برق لرستان، در گروه زیربنایی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی لرستان و در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت اداره کل بیمه سلامت لرستان برگزیده شدند.

در بخش شاخص‌های عمومی اداره کل اقتصاد دارایی و اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و در شاخص‌های اختصاصی نیز اداره کل بهزیستی لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزیده شدند.

در بخش شهرستان‌ها، عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد و اسد عبداللهی فرماندار سابق خرم آباد برگزیده شدند.

همچنین در بخش واحدهای شهرستانی اداره حفاظت محیط زیست سلسله و اداره امور مالیاتی بروجرد به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش محور توسعه استان، بیژن مقدم رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان، کیارش بیرانوند مدیرکل شیلات لرستان و حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان برگزیده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار