در نشست خبری جشنواره مردمی فیلم «عمار» مطرح شد؛

جلیلی: جشنواره مردمی عمار به نقطه تعالی خود رسیده است/ طالب‌زاده: فیلم‌های راه‌یافته به «عمار» نفس تازه‌ای به رسانه ملی خواهد داد

مسئول شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم «عمار» در نشست خبری این جشنواره گفت: جشنواره فیلم مردمی «عمار» در دهمین سال برگزاری خود به نقطه شوق‌انگیزی رسیده است و کسی گمان نمی‌کرد که این جشنواره به این مرحله برسد.
کد خبر: ۳۷۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 24December 2019

جلیلی: جشنواره مردمی عمار به نقطه تعالی خود رسیده است/ طالب‌زاده: فیلم‌های راه‌یافته به «عمار» نفس تازه‌ای به رسانه ملی خواهد دادبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، امروز (سه‌شنبه) با حضور «نادر طالب‌زاده» دبیر جشنواره، «وحید جلیلی» مسئول شورای سیاست‌گذاری و «امین سردارآبادی»، دبیر اجرایی این جشنواره در حسینیه هنر برگزار شد.

«وحید جلیلی» در ابتدای این نشست، اظهار داشت: جشنواره فیلم مردمی «عمار» در دهمین سال برگزاری خود به نقطه شوق‌انگیزی رسیده است و کسی گمان نمی‌کرد که این جشنواره به این مرحله برسد؛ امیدوارم که در آینده خلأها و نقاط ضعف آن نیز برطرف شود.

وی افزود: امسال جشنواره از اقبال خوبی برخوردار بوده و ارزیابی‌ها و داوری‌ها در حال انجام است؛ «همت مؤمنانه» که به فعالان اقتصادی می‌پردازد، «نقد درون گفتمانی»، «حافظه ملی» (حوزه تاریخ اجتماعی و سیاسی) و «رویای ایرانی» از بخش‌های این دوره از جشنواره است.‌

جلیلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کسانی که با «عمار» کار خود را شروع کردند، امروز در جشنواره‌های مختلف آثارشان دیده می‌شود و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

«نادر طالب‌زاده» نیز در ادامه این نشست، اظهار داشت: من همه سعی خود را کردم تا آثاری که در جشنواره «عمار» اکران شده است، بهتر دیده شوند. من به شخصه در برنامه‌های تلویزیونی خود از این فیلم‌ها استفاده کرده‌ام.

وی با تأکید بر این‌که شخصیت جشنواره «عمار» دیده شده و خواهد شد، گفت: باید با این آثار، نفس تازه‌ای در رسانه ملی دیده شود‌؛ به همین منظور تصمیم گرفته شده است تا چند اثر شاخص انتخاب و بعد از زیرنویسی، به جشنواره‌های خارج از کشور ارسال شود.

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»، روز چهارشنبه ۱۱ دی، در مرکز شهدای سرچشمه برگزار خواهد شد و از روز ۱۲ دی نیز آثار راه‌یافته به جشنواره در سینما «فلسطین» اکران می‌شوند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها