هنرمند ارزشی و متعهد حوزه دفاع مقدس خوزستان به یاران شهیدش پیوست

«عبدالرضا حیاتی» هنرمند برجسته و انقلابی خوزستان، پس از سال‌ها فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر ارزشی و معنوی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۳۷۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 24December 2019

هنرمند ارزشی و متعهد حوزه دفاع مقدس خوزستان به یاران شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «عبدالرضا حیاتی» هنرمند برجسته و انقلابی خوزستان، امروز دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.

پیکر این هنرمند متعهد و ارزشی خوزستان و کشور فردا تشییع و در آرامگاه خانوادگی‌اش در شهرستان کارون به خاک سپرده می‌شود.

حیاتی متولد 1332 که سال‌ها خاک صحنه خورده بود، از بازماندگان هشت سال دفاع مقدس بود و پس از سالها مبارزه در عرصه های فرهنگی به جمع یاران شهیدش پیوست.

وی علاوه بر سرودن اشعار انقلابی و دفاع مقدسی بیش از ۵۰ نمایشنامه در پرونده کاری خود به ثبت رساند و آثار وی در اغلب جشنواره‌های کشوری و استانی جوایز متعددی را دریافت کرده است.

از جمله آثار نمایشنامه‌های موفق این پیشکسوت می توان به «بوی خوش جنگ، قاصدک‌ها، فرشته‌ای با بال شکسته، کارون شط رازها، آی آدم‌ها، سه دیدار در فلق، فصل سبز دیدار، مسیح می‌گرید، آن که گفت نه، بچه‌های زهرا، شنل قرمزی، تارنواز و به رنگ حماسه» اشاره کرد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز با ارسال پیامی درگذشت این هنرمند برجسته متعهد و انقلابی را به جامعه فرهنگی و هنری خوزستان و کشور تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها