امام جمعه بروجرد:

حماسه ۹ دی یادآور بصیرت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن است

امام جمعه بروجرد بر ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی تأکید کرد و گفت: این روز یادآور بصیرت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۳۷۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 24December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه ریزی مراسم ۹ دی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و اظهار داشت: گرامیداشت این ایام فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها است.

وی با اشاره به نقش ملت در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همواره پشتوانه اصلی و سرمایه نظام هستند و حضور به موقع آنان در صحنه خنثی کننده هر توطئه ای بوده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در جریان فتنه 88 و ایجاد آشوب در کشور به بهانه تقلب در انتخابات یادآور شد: هدف دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی و ضربه زدن به انقلاب است.

وی با اشاره به پیروی مردم از ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن، خاطرنشان کرد: خلق حماسه 9 دی حرکتی بزرگ در راستای پشتیبانی از نظام و رهبری بود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: خلق حماسه 9 دی سبب بر هم زدن توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شد و مردم با خلق این حماسه باری دیگر به گوش دنیا رساندند که دست از انقلاب و آرمان های آن نخواهند کشید.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید قدردان حضور مردم باشند و همواره گام های استواری در زمینه رفع مشکلات مردم برداشته شود.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: با گرامیداشت این ایام باید درس گرفت و همواره در برابر دسیسه های دشمن هوشیار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها