فرماندار رزن:

بزرگترین حربه دشمن، ناامید کردن جوانان است

فرماندار رزن گفت: ناامید کردن جوانان و مردم بزرگترین حربه دشمن در شرایط فعلی است.
کد خبر: ۳۷۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 25December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید رضا سلامتی» فرماندار شهر رزن پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی، با اشاره به سالگرد حماسه عملیات کربلای ۴ اظهار داشت: مظلومیت شهدای ما در این عملیات به قدری سنگین و سخت است که شاید برای بازگو کردن آن به  مردم دچار مشکل شویم.

سلامتی با بیان اینکه در بیان رشادت های دفاع مقدس باید واقعیات را بیان کنیم، افزود: شهدای ما توسط سنگدل ترین انسانهای تاریخ در عملیات کربلای ۴ با دست های بسته به شهادت رسیدند.

فرماندار رزن با بیان اینکه عملیات کربلای ۴ یکی از ماندگارترین صحنه های تاریخ ملت ایران است، افزود: باید به جوانان و مردم بگوییم که این انقلاب و خاک چگونه حفظ شده است.

وی با بیان اینکه شهر خرمشهر در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو بار توسط دولت های استعماری اشغال شده است، تصریح کرد: این جوانان با مظلومانه ترین شکل جان خود را تقدیم نهال انقلاب و میهن کردند اما اجازه تعدی و تجاوز را ندادند.

این مقام مسئول ناامید کردن جوانان و مردم را بزرگترین حربه دشمن در شرایط فعلی دانست و افزود: باید با بیان دستاوردهای انقلاب و رشادت‌ های بی نظیری همانند عملیات کربلای ۴ این نقشه دشمن را خنثی کرد.

سلامتی بیان پیشرفت های شگرف و جهشی انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف را پادزهر توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: همه ما برای جلوگیری از نا امید شدن مردم و تبیین دست آوردهای جمهوری اسلامی باید به میدان بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها