مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس باید توسط اصحاب رسانه تدوین شود

سردار محمد علی پور گفت: شما جوانان عزیز اهل فرهنگ و ادب و قلم که افسران جنگ نرم امروز هستید رسالت دارید که نقش رسانه ها در دوران دفاع مقدس را نیز خودتان احصاء، تدوین و منتشر کنید.
کد خبر: ۳۷۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 25December 2019

نقش ممتاز رسانه ها در دوران دفاع مقدس باید توسط اصحاب رسانه تدوین و منتشر شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم‌اندیشی با  تعدادی از اهالی رسانه در حوزه دفاع مقدس امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تشریح اهمیت نقش رسانه ها در زمان جنگ سخت و جنگ نرم اظهار داشت: چه بسیار در خط مقدم که شاهد بودیم لنز دوربین ها جلوتر از مگسک اسلحه ها بود و این صحنه های بی بدیل نباید از اذهان عمومی برداشته و یا فراموش شود.

وی افزود: شما جوانان عزیز اهل فرهنگ و ادب و قلم که افسران جنگ نرم امروز هستید رسالت دارید که نقش رسانه ها در دوران دفاع مقدس را نیز خودتان احصاء، تدوین و منتشر کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: گاهی وقت ها برخی مسائل و چالش ها را در فضای رسانه ای و مجازی استان و کشور می بینیم که چندان خوشایند نیست و شما اهالی رسانه باید مواظب باشید و بدانید که آبشخور این اخبار از کجاست و هدفشان چه مخاطبی را در نظر گرفته است.

سردار علیپور در ادامه افزود: بهترین محتوا برای پردازش، تحلیل و حتی نقد اوضاع امروز برگشتن و پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس است. فرهنگی که بهترین شیوه های جهادی و مدیریتی در آن اعمال شد.

وی در پایان از اصحاب رسانه خواست که به موضوعات دفاع مقدس از جمله ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، نهضت تاریخ شفاهی، دانشنامه دفاع مقدس و اخبار فرهنگی و هنری این حوزه بپردازند و در این زمینه هم از ما و هم از همه مسئولین استان مطالبه گر باشند.

در پایان این جلسه «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان با اعلام خبر تشکیل قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس و ایجاد فضایی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به همین منظور، خواهان ارتباط بیشتر و همکاری همه جانبه تر رسانه ها با خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها