امام جمعه شهر بام و صفی آباد:

ناجا سازمانی قوی، قانونمند و انقلابی است

امام جمعه شهر بام و صفی آباد گفت: ناجا همواره یک گام از مجرمان جلوتر است لذا این نیرو یک نیروی قوی، قانونمند و انقلابی است که در برخورد با هنجارشکنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
کد خبر: ۳۷۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 26December 2019

ناجا سازمانی قوی، قانونمند و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام  «هادی هوشمندنژاد» امام جمعه شهر بام و صفی آباد در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی قوی و قانونمند و انقلابی است و در تمامی عرصه‌های سخت نظام پایبند به ارزش‌های مقدس نظام و انقلاب بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در سطح استان افزود: نیروی انتظامی نماد اقتدار نظام است لذا باید مقتدر بوده و برخوردش با اخلالگران جامعه قاطع، محکم و استوار باشد.

هوشمندنژاد ادامه داد: مقوله امنیت و آرامش در جامعه یک نیاز اساسی است که اگر این نعمات الهی نباشد هیچ اقدام فرهنگی، سیاسی و اقتصادی انجام نخواهد شد.

امام جمعه بام و صفی آباد تصریح کرد: با توجه به اینکه ناجا همواره یک گام از مجرمان جلوتر است لذا این نیرو یک نیروی قوی، قانونمند و انقلابی است که در برخورد با هنجار شکنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

سرهنگ «حسین بدری» جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه ائمه جمعه سراسر استان از نیروی انتظامی افزود: این حمایت‌ها همراه با تلاش همه جانبه نیروی انتظامی باعث شده تا در استان خراسان شمالی هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته باشم که همین امر سبب رضایتمندی مردم عزیز از عملکرد ناجا شده است.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه در تمام مراحل ناجا را یاری کرده‌اند، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که بسیار مدنظر است بحث مشمولان غایب بوده که اطلاع رسانی‌های لازم از طریق تریبون ائمه جمعه می‌تواند تاثیرگذار باشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه با قدرت برای تداوم امنیت پایدار در سطح جامعه تلاش می‌کند خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل و همچنین هم‌افزایی مردم عزیز و مسئولان با ناجا در رابطه با برقراری امنیت و آرامش بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم تا این تعاملات تنگاتنگ همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار