قنادباشی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تصویب «قانون انتخابات» در پارلمان راهبردی برای تحقق مطالبات مردم عراق

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه تصویب قانون انتخابات در پارلمان عراق یک گام مثبت برای کسانی‌ است که راهبرد برقراری ثبات و تحقق مطالبات مردم عراق را دنبال می‌کنند، گفت: در مقابل افرادی نیز هستند که راهبرد فروپاشی عراق و تبدیل این کشور به گاو شیرده دوم را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵ - 28December 2019

تصویب «قانون انتخابات در پارلمان» راهبردی برای تحقق مطالبات مردم عراقجعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، درباره تصویب قانون انتخابات در پارلمان عراق اظهار داشت: این قانون یک گام مثبت برای کسانی‌ است که راهبرد برقراری ثبات و تحقق مطالبات مردم عراق را دنبال می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر که این گام برداشته شد، به این معنی است که باید گام‌های بعدی نیز برداشته شود؛ گام‌های بعدی وحدت و انسجام احزاب مختلف برای توافق بر سر ادامه راه است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه موافقت مقتدی صدر با قانون انتخابات در پارلمان عراق نشانه روشنی مبنی بر اجماع اکثریت است، تصریح کرد: مراحل بعدی یعنی تا زمان برگزاری انتخابات براساس این قانون، چه کسی عراق را اداره کند و این اداره چگونه باشد نیز مهم است.

قنادباشی در پایان یادآور شد: در مقابل کسانی که این راهبرد (برقراری ثبات و تحقق مطالبات مردم عراق) را دنبال می‌کنند، افرادی نیز هستند که راهبرد فروپاشی عراق و تبدیل این کشور به گاو شیرده دوم را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار