فرمانده سپاه ناحیه دورود:

شهدای شاخص دورود باید به مردم معرفی شوند

«کریم زینی‌وند» گفت: باید دستگاه‌های متولی پیش قدم شوند و شهدای شاخص دورود و عملیات‌های مهمی که رزمندگان دورود در آن شرکت داشتند را جهت آگاهی به اطلاع عموم مردم برسانند.
کد خبر: ۳۷۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 26December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، « کریم زینی‌وند» فرمانده سپاه ناحیه دورود، در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه های بسیج در دورود گفت: چهارم دی سالروز عملیات کربلای چهار است که یاد و خاطره ۱۸شهید دورود که در این عملیات حضور داشتند رو گرامی می‌داریم.

وی افزود: اعتراض‌های اخیر در ایران به عملیات «کربلای چهار» شبیه بود و باید تهدید رو تبدیل به فرصت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه دورود عنوان کرد: در این عملیات ۱۸نفر از رزمنده های شهرستان دورود حضور داشتند که به درجه رفیع شهادت نائل شدند و باید همه سال در سالروز عملیات کربلای چهار یاد و خاطره این شهدای شاخص گرامی داشته شود.

وی ضمن گلایه از دستگاه های متولی این امور در راستای یاد و خاطره شهدا گفت: انتظار داشتیم در دورود به پاس مجاهدت ۱۸ شهید این عملیات به ویژه شهید جلال ابراهیمی مراسم و یادواره شهدایی برگزار شود تا یاد این عزیزان گرامی داشته شود ولی متاسفانه این کار انجام نشد.

زینی‌وند تصریح کرد: باید دستگاه‌های متولی پیش قدم شوند و شهدای شاخص دورود و عملیات‌های مهمی که رزمندگان دورود شرکت داشتند را جهت آگاهی به اطلاع عموم مردم برسانند.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت حرکتهای جهادی، فرهنگی و اجتماعی بسیج معطوف به سازماندهی نوین، اعتلا بخش و جذابِ مردمی در متن جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه دورود اظهارداشت: اگر در این کار فرهنگی و اجتماعی و جهادی‌ که ما می‌کنیم نشاط انقلابی مردم را فرا گرفت، امید به آینده‌ نظام در مردم موج ‌افشانی کرد، ظالمین ترسیدند، مفسدین به لرزه افتادند، رفتارها و ساختارهای کُندکننده‌ی پیشرفت انقلاب تغییر کرد، آنگاه کار ما در راستای پیشرفت و اقامه‌ مراحل فرآیند انقلاب اسلامی موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها