گردان‌های «ناصر صلاح الدین» فلسطین:

صهیونیست‌ها تا زمان عدم لغو محاصره غزه رنگ آرامش را نخواهند دید

گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی جنبش مقاومت مردمی فلسطین به تهدیدات فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و غزه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۷۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 27December 2019

صهیونیست‌ها تا زمان عدم لغو محاصره غزه رنگ آرامش را نخواهند دیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی جنبش مقاومت مردمی فلسطین به تهدیدات فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و غزه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، ابو عطایا، سخنگوی این گردان‌ها در واکنش به این تهدیدات اظهار داشت: ساکنان شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه تا برداشته شدن محاصره این منطقه رنگ امنیت و آرامش را نخواهند دید.

وی عنوان کرد که ما به دنبال جنگ نیستیم، اما اگر تهدیدات دشمن صهیونیستی ادامه داشته باشد و جنگ بر ما تحمیل شود، قدرت خود را به دشمن نشان خواهیم داد.

ابو عطایا تصریح کرد که وظیفه مقامت همانند همیشه دفاع از ملت فلسطین و تلاش برای آزادسازی سرزمین فلسطین است و در جنگ آتی، توان گروه‌های مقاومت بسیار فراتر از انتظارات و برآورد‌های دشمن خواهد بود.

وی تاکید کرد تا زمانی که رژیم صهیونیستی سرزمین و مقدسات فلسطین را اشغال و هتک حرمت کند و فرزندان این ملت را به خاک و خون بکشد، مقاومت همچون آتشی دامن آن را خواهد گرفت و در نهایت آن را از این سرزمین بیرون خواهد راند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار