مجروح شدن ۲۹۵ نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور

مدیر کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان در دیدار با رئیس‌جمهور این کشور از زخمی شدن ۲۹۵ نیروی امنیتی طی ۷۰ روز تظاهرات خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 27December 2019

مجروح شدن ۲۹۵ نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، امروز (جمعه) تعدادی از نظامیان لبنانی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) به دیدار «میشل عون» رئیس‌جمهور این کشور رفتند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، عون در این دیدار از تلاش‌های نیرو‌های امنیتی لبنان برای حفظ ثبات و امنیت این کشور به ویژه در ۷۰ روز اخیر که لبنان شاهد تظاهرات مردمی بود، قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور لبنان در ادامه ابراز امیدواری کرد، با تشکیل دولت جدید لبنان وضعیت این کشور به تدریج بهتر شود، بحران کنونی خاتمه یابد و لبنان به شکوفایی خود بازگردد.

«عباس ابراهیم» مدیر کل امنیت عمومی لبنان هم در دیدار مذکور اعلام کرد، نیرو‌های امنیتی تمام توان خود برای حمایت از لبنان و ملت آن را به کار خواهند برد.

«عماد عثمان» مدیر کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان هم به نوبه خود تصریح کرد، در روند آرام کردن معترضان لبنانی ۲۹۵ نیروی امنیتی مجروح شده‌اند، اما این نیرو‌ها هم‌چنان بر اساس مسؤولیت خود در راستای حمایت از امنیت و سازمان‌های مختلف تلاش خواهند کرد.

بیست و پنج مهرماه بود که پس از اعلام خبر وضع مالیات‌های جدید در لبنان، مردم این کشور تظاهرات خود را آغاز کردند.

با ادامه تظاهرات مذکور «سعد الحریری» استعفای خود را تقدیم کرد و حالا «حسان دیاب» مأمور به تشکیل دولت جدید شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار