حجت‌الاسلام محمودی در جمع خبرنگاران:

نهم دی تجدید میثاق ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی استان تهران با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، جایگاه ولایت را نشانه گرفته‌اند،‌ گفت: نهم دی بهترین فرصت برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 28December 2019

///به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی استان تهران صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی سال جاری اظهار داشت: با توجه به اغتشاشات اخیر و برنامه‌ریزی دشمن در ماه‌های پیش رو و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی استان تهران افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، جایگاه ولایت را نشانه گرفته‌اند و در این راستا نهم دی بهترین فرصت برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی از تشکیل ستادهای برگزاری یوم‌الله ۹ دی در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و افزود: ستادهای برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی در شهرستان‌های استان تهران تشکیل و برنامه‌ریزی‌های متعددی برای بزرگداشت این ایام انجام شده است.

حجت‌الاسلام محمودی از تهیه بسته محتوایی نهم دی خبر داد و افزود: این بسته محتوایی شامل آثار موسیقی با موضوع ۹ دی و فتنه ۸۸، کاریکاتور، شعر، کلیپ، نماهنگ، اینفوگرافیک، بروشور، طرح‌های تبلیغی، مداحی، متن و ... است که به صورت هماهنگ در اختیار تمامی ستادهای برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی قرار گرفته و در ایام منتهی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اماکن عمومی و نهادهای انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری و تهیه سی دی فیلم‌های منتخب جشنواره عمار با موضوع ۹ دی و فتنه ۸۸ در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی بوده که این بسته محتوایی نیز در اختیار تمامی ستادهای ۹ دی شهرستان‌های استان تهران قرار گرفته است.

محمودی تاکید کرد: دیدار چهره به چهره با مردم توسط کارشناسان جوان به منظور پاسخگویی به شبهات، درج جملات حضرت امام خامنه‌ای درباره حماسه ۹ دی در سربرگ مکاتبات اداری، فضاسازی شهری و نصب بنرهای تبلیغی ۹ دی در نقاط مختلف استان تهران، استفاده از ظرفیت مساجد و ائمه جماعات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی، ارسال پیامک و استفاده از فرصت فضای مجازی توسط تمامی دستگاه‌ها و تشکل‌های دینی و مردمی، صدور بیانیه توسط نهادهای انقلابی و بخش‌های دانشجویی، برگزاری کرسی آزاداندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه در برخی مدارس شهرستان‌های استان تهران به مناسبت ۹ دی از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این نکته که مراسم محوری روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با روز ۹ دی در استان تهران برگزار می‌شود، متذکر شد: تجمع مردم شهرستان‌های استان تهران در روز ۹ دی با حضور مسئولان و شخصیت‌های کشوری پیش‌بینی شده است و مردم استان تهران بار دیگر در این روز، با ولایت و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمودی یادآور شد: فتنه هیچ‌گاه تمام نمی‌شود و امروز ما گرفتار فتنه‌های جدیدی هستیم و ۹ دی به دنبال هشدار دادن نسبت به فتنه‌های روز است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار