حجت‌الاسلام محمدحسنی در ستاد فرماندهی نهاجا:

حماسه‌های نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار خواهد شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قطعاً تاریخ از حماسه‌هایی که نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت انجام دادند، رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 29December 2019

حماسه نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت رونمایی خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در مراسم تشییع پیکر خلبان شهید محمدرضا رحمانی در ستاد فرماندهی نهاجا اظهار داشت: از لحظه وقوع حادثه هر کس به نحوی می‌خواست دلدادگی خود را به ارتش ابراز کند و‌ کمتر کسی بود که در این رابطه تلاش نکرد؛ به‌ویژه از زمانی که شهادت این خلبان عزیز قطعی شد، پیام‌های تسلیت به خانواده این شهید سرافراز و فرماندهان ارتش ابراز شد.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف اعم از ارتش، سپاه، هلال احمر و‌ کوهنوردان منطقه، تلاش خود را برای یافتن پیکر این خلبان شهید انجام دادند؛ لذا از تمامی تلاش‌هایی که در این رابطه صورت گرفت، تقدیر و‌ تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: شهید رحمانی حافظ ۱۵ جزء قرآن بود که نشان از عمق معرفت آسمانی وی داشت و در خلبانی هم استاد خلبان و‌ مجتهد پرواز و مجاهد بود؛ به همین خاطر شهادت وی خسارت و زیانی بود که به نیرو‌های مسلح کشورمان وارد شد؛ البته ارتش مملو‌ از این افراد پاکباخته است؛ یعنی اگر لازم باشد، جان خود را برای میهن و اسلام عزیز فدا می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی افتخارکردنی هستند؛ به عنوان مثال در نیروی هوایی شگفتی‌هایی آفریده شده که دشمن فقط از بخش کمی از آن مطلع است به نحوی که اگر دشمنان شگفتی‌های نیرو‌های مسلح را بدانند، دق‌مرگ می‌شوند و این نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح کشورمان وابستگی به خارج را قطع کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: راه‌اندازی نهضت قطعه‌سازی در نیروی هوایی ارتش، ساختن انواع جنگنده‌های بدون سرنشین و با سرنشین، تربیت خلبان و نیز پشتیبانی از جبهه مقاومت بخشی از دستاورد‌های نیرو‌های مسلح کشورمان هستند؛ البته باید عنوان کرد که قطعاً تاریخ از حماسه‌هایی که نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت انجام دادند، رونمایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شهید تا قبل از شهادت یک نفر است، اما وقتی به شهادت می‌رسد، تبدیل به سپاه می‌شود و این از ویژگی‌های اسلام است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار