بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت حماسه 9 دی؛

حماسه 9 دی نماد بصیرت، ولایتمداری و تجلی حضور مردم در عرصه‌ انقلاب اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه تاریخی و عظیم 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 29December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی و عظیم 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است كه هر یك به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحكام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است. با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتكاران را رسوا ساخته‌اند. از دسیسه‌های كوچك و بزرگ ابتدای پیروزی انقلاب و خیانت منافقین و تحمیل یك جنگ تمام‌عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های كوچك و بزرگ و فتنه سال های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.

حماسه 9 دی در سال 88 یکی از باشکوه ترین صحنه های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی در دفاع از نظام و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل مترقی ولایت فقیه بود که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

9 دی نماد بصیرت، ولایتمداری و تجلی حضور مردم دریکی از مهم‌ترین عرصه‌های انقلاب اسلامی است که با بصیرت مثال‌زدنی مردم، چشم دشمنان انقلاب در فتنه ۸۸ کور شد و مهم‌ترین راه و صراط مستقیم در مقابله با فتنه و فتنه گران، گوش‌ به ‌فرمان ولایت بودن است.

مردم در 9 دی ماه سال 88 در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس استان سمنان  ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه اعلام می دارد،  همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار