نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از راه فرهنگی وارد شده است

آیت‌الله مصطفی علما گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از راه فرهنگی وارد شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و تهاجم فرهنگی اشاره کرده‌اند.
کد خبر: ۳۷۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 29December 2019

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از راه فرهنگی وارد شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز با حضور نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، استاندار کرمانشاه و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: در تمام تنگناهای انقلاب، هر زمانی مشکلی پدید آمد، این مردم بودند که با حضور به موقع خود تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از راه فرهنگی وارد شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به همه ما از نفوذ فرهنگی دشمن با عناوین شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و تهاجم فرهنگی سخن گفته‌اند اما در جاهایی آن گونه که شایسته بود به هشدارهای ایشان توجه جدی نشده است.

علما تاکید کرد: جوانان ما بسیار خوب هستند و این ظرفیت عظیم انقلابی را کمتر جایی در دنیا دارا است لذا باید در برخورد با جوانان، به زبان آنها سخن بگوییم و علم و دانسته‌های خود را به روز کنیم.

وی با اشاره به سابقه خوب حوزه‌های علمیه در کارهای پژوهشی و تحقیقی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه سوابق درخشانی در زمینه‌های پژوهش و تحقیق دارند، آثاری که بعضاً راهکارهای اساسی و کاربردی فرهنگی را مطرح می‌سازد.

در ادامه جلسه «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه ابراز داشت: در معرفی کرمانشاه به عنوان یک استان ثروتمند همه با تلاش کنیم.

این مسئول از ظرفیت‌های فرهنگی، اقلیمی، تاریخی و باستانی به عنوان بسترهای موفق برای طرح کرمانشاه ۲۰۲۰ یاد کرد و عنوان کرد: برای اینکه کرمانشاه در سال ۲۰۲۰ با قدرت به عنوان پایتخت گردشگری جهان معرفی شود، باید از تمام سرمایه‌های فکری و فرهنگی استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار