ادای احترام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدای شهر «دَرود» + تصاویر

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» با حضور در مزار شهید گمنام و شهید شناسایی‌شده دفاع مقدس شهر «درود»، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدای عالی‌مقام، تسریع در ساخت یادمان این شهدا را ضرورتی دانست.
کد خبر: ۳۷۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 29December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای حضور در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «نیشابور» به این شهرستان سفر کرده است امروز با حضور در یادمان شهدای دفاع مقدس شهر «دَرود» واقع در مجتمع تفریحی آبشار به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در ادامه حضور خود در محل تدفین این دو شهید، در سخنانی در جمع اعضای هیات امنای یادمان شهدای شهر «درود»، ساخت یادمان شهدای این شهر را با استفاده از ظرفیت­‌های محلی ضروری دانست و برگزاری برنامه­‌های اثرگذار فرهنگی را در رونق‌بخشیدن به این یادمان مورد تأکید قرار داد.

شهر «دَرود» در چهارم خرداد 1393 مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، میزبان پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس بود که پیکر مطهر یکی از این شهدا در سال 1394 از طریق آزمایش DNA مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد مربوط به شهید «سید علی‌اکبر حسینی» از شهدای شهر «درود» است که در سن 23 سالگی در عملیات «بدر» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار