«سنگلاخ» گودینی تحویل ناشر شد/ رمانی که نویسنده‌اش را بیمار کرد

محمدعلی گودینی گفت: «معبد گنج» عنوان اثر ۲۰۰ صفحه‌ای است که در حال بازنویسی آن هستم. این اثر رمانی برای نوجوانان خواهد بود و به حدی برای نگارش آن تمرکز کردم که بیمارتر شدم.
کد خبر: ۳۷۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 29December 2019

«سنگلاخ» گودینی تحویل ناشر شد/ رمانی که نویسنده‌اش را بیمار کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدعلی گودینی» در گفت‌‍وگویی، به نوشته‌های جدید خود اشاره کرد و اظهار داشت: اخیرا یک مجموعه داستانی را برای نوجوانان با نام «سنگلاخ» نوشته و تحویل ناشر دادم.

وی در توضیح بیشتر درباره کتاب عنوان داشت: این اثر چهار داستان را با محوریت «رونق اقتصادی» شامل می‌شود؛ کتابی که از چهار زاویه و از نگاه چهار نوجوان خلاق تالیف شده است و هریک از نوجوانان کاری در راستای رونق تولید و کمک به تولید ملی همچنین استفاده از ضایعات (طلای کثیف) را بیان می‌کنند.

گودینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که قرار است برای این اثر تصویرگری هم صورت گیرد، ابراز داشت: «سنگلاخ» در ۱۰۰ صفحه همراه با تصویر منتشر خواهد شد. یکی از داستان‌های این اثر «سنگلاخ» نام دارد که به مهاجرت معکوس از شهر به روستا اشاره می‌کند.

این نویسنده به اثر دیگری با محوریت «جمعیت» اشاره کرد و گفت: ۲۵ سال پیش کتابی با موضوع جمعیت و با عنوان «غریبه چشم درشت» نوشتم و منتشر نکردم. اکنون در حال ویراستاری جدید کتاب هستم تا منتشر شود.

گودینی از ویراست و بازبینی اثر دیگری هم خبر داد و افزود: «معبد گنج» عنوان اثر ۲۰۰ صفحه‌ای است که در حال بازنویسی آن هستم. این اثر رمانی برای نوجوانان خواهد بود و به حدی برای نگارش آن تمرکز کردم که بیمارتر شدم. در طول نوشتن فشار عجیبی بر من وارد شد و دچار سرگیجه شدم. اگر روند بیماری بهتر شود فکر می‌کنم تا ۶ ماه آینده کتاب تمام شود.

وی از مراحل نهایی انتشار رمان «راز عمارت متروک» هم خبر داد که احتمالا برای نمایشگاه کتاب آماده خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها