مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت دفاع مقدس بوشهر:

باید با دقت به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم

«سیدمجتبی هاشمی» گفت: باید با دقت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم و اینگونه است که از مسیر و جاده بصیرت خارج نخواهیم شد.
کد خبر: ۳۷۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ - 29December 2019

بصیرت قطب نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی امروز است

«سیدمجتبی هاشمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با بیان اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز بصیرت نامیده شده اظهار داشت: مردم هوشیار و انقلابی ایران در نهم دی ۱۳۸۸در مقابل فتنه‌های فتنه‌گرانی که بی‌حرمتی در روز عاشورای حسینی منجر شد به پا خواستند و بار دیگر بصیرت خود را با حمایت از رهبر، نظام اسلامی و آرمان های شهدا به منصه ظهور نشاندند.

وی با بیان اینکه ملت ایران حماسه‌ای دیگر در تاریخ ثبت کردند و بینی فتنه‌گران را به خاک مالیدند گفت: مردم با بصیر ایران با حضور گسترده و خود جوش خود در جای جای ایران اسلامی نسبت حفظ آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند و فتنه را محو کردند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بوشهر افزود: همان‌طور که در ادعیه به ما آموخته‌اند که از خداوند طلب بصیرت کنیم یک مسلمان و مومن انقلابی باید این درخواست را از خداوند منان داشته باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه نابینایی آسان‌تر است از نداشتن بصیرت و کوردلی است تصریح کرد: بصیرت در عرصه اجتماع و سیاست نیز جزو دین حساب می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان وقتی از خداوند طلب بصیرت می کند یعنی از خداوند در تمام عرصه های دینی، سیاسی، اجتماعی این درخواست را دارد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بصیرت را قطب نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی امروز می‌داند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر ابراز داشت: اگر کسی بدون قطب نما حرکت کند ممکن است ناگهان خود را در محاصره دشمن ببیند.

هاشمی بر همگان لازم دانست که در تمامی عرصه ها با بصیرت هر چه تمام قدم بردارند تا مبادا پشیمانی به سراغ انسان بیاید و ناخواسته در مسیری حرکت کند که فرجامش بدبختی و سرافکندگی باشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز ملت با تبعیت از ولایت فقیه و عمود خیمه انقلاب تیزبینانه و با تامل به مسائل نگاه می‌کنند خاطرنشان کرد: باید با دقت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم و اینگونه است که از مسیر و جاده بصیرت خارج نخواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار