اسرافیلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جانبازان سهمیه ناچیز بنزین را به دولت برگرداندند

مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی گفت: اختصاص سهمیه ناچیز بنزین به جانبازان بی‌احترامی به آنان است و ما آن را به دولت برمی‌گردانیم.
کد خبر: ۳۷۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۶ - 02January 2020

جانبازان سهمیه ناچیز بنزین را به دولت برگرداندند«حسین اسرافیلی» مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به پیگیری جانبازان برای تخصیص سهمیه‌ بنزین ویژه جانبازان و معلوین اظهار داشت: یکشنبه هفته‌ای که اعلام شد بنزین گران شده، بیانیه دادیم و درخواست پیگیری سهمیه جانبازان و معلولین را داشتیم و در نامه‌های گوناگون به مراکز و نهادهای مربوطه از آنان خواستیم تا این مورد را پیگیری کنند که فراکسیون ایثارگران مجلس و برخی نمایندگان به موضوع ورود کردند.

وی افزود: ما پیش از این اعلام کردیم که کنوانسیون حمایت از حقوق معلولین توسط دولت ایران امضا شده است و طی این کنوانسیون باید حق و حقوق معلولین از قبیل حمل و نقل، مناسب‌سازی معابر و غیره باید رعایت شود. امروز من جانباز و یا معلول مثل دیگر مردم عادی مالیات می‌پردازم، با این تفاوت که مردم عادی از خدمات عمومی استفاده می‌کنند اما من جانباز نمی‌توانم از این امکانات به دلیل فراهم نبودن شرایط استفاده کنم، لذا من دو برابر باید متحمل هزینه شوم.

اسرافیلی با گلایه از طرح دولت برای تخصیص 40 لیتر بنزین سهمیه‌ای به ایثارگران و معلولان این اتفاق را توهین به جامعه ایثارگری دانست و افزود: سهمیه 40 لیتری بنزین به نوعی توهین به جانبازان است چرا که در تصمیم‌گیری نه نظر ما خواسته شده و نه بررسی‌های درست کارشناسان، لذا طی بیانیه‌ای عنوان کردیم که این سهمیه را به دولت بازمی‌گردانیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار