سردار زاهدیان مطرح کرد؛

ارتقای آموزش‌های همگانی در اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان بیش از ۱۰ هزار تن مواد مخدر تولید می‌شود که بخشی از آن وارد کشور می‌شود، گفت: امروز دستگاه‌های مقابله‌ای باید نقش خود را در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری ایفا کنند.
کد خبر: ۳۷۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ - 29December 2019

ارتقای آموزش‌های همگانی در اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه یا مواد مخدر ناجا در آیین اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه مردم و امنیت با موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیگیری از اعتیاد که امشب در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد سه هزار و ۸۱۸ شهید و ۱۲ هزار جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بیش از ۲۷۱ میلیون نفر در جهان به بلای اعتیاد دچار هستند.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنار کار مقابله‌ای خود به مسئله پیشگیری در این عرصه هم توجه و اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: ارتقا آموزش‌های همگانی در اولویت کاری این پلیس قرار دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان بیش از ۱۰ هزار تن مواد مخدر تولید می‌شود که بخشی از آن وارد کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند امروز دستگاه‌های مقابله‌ای باید نقش خود را در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری ایفا کنند.

سردار زاهدیان افزود: امروز یکی از مشکلات ما در عرصه آگاهی بخشی نبود محتوای مناسب است که این جشنواره می‌تواند ما را در  این راه کمک کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار