مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت کشور/ برخی مدیران کشور به نظام اسلامی اعتقادی ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز هر کدام از مدیران و‌ مسئولان که نمی‌توانند کاری کنند، باید کنار بروند و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، باید جوانان پای کار بیایند.
کد خبر: ۳۷۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 30December 2019

ملت ایران در شرایط حساس نقش آفرینی کلیدی داشتند/ دشمن به دنبال مایوس کردن ملت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (دوشنبه) در گردهمایی بسیجیان ادارات و وزارتخانه‌ها که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه نسل جوان باید بدانند که انقلاب اسلامی نظامی بی‌بدیلی بوده و است، اظهار داشت: جوانان باید بدانند که اگر در طول عمر انقلاب اسلامی می‌خواستیم طبق معیار‌های دنیا پیش برویم، امروز دنیا با ما دشمنی نداشت.

وی با اشاره به اینکه دنیا به دو قسمت سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران در قالب این دو تقسیم‌بندی نیست و ما با صدای بلند اعلام کردیم که مکتب ما مکتبی است که امام خمینی (ره) انتخاب کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: امام (ره) پس از پیروی انقلاب اسلامی، ابتکار به خرج دادند و شیوه حکومتی «جمهوری اسلامی» را پیشنهاد کردند که مردم هم به آن رای دادند.

نعیمی با بیان اینکه همان‌طور که مردم با حضور خود جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، امروز هم باید نقش مردم در نظام سیاسی جمهوری اسلامی پررنگ باشد، گفت: در داخل جمهوری اسلامی گاهی اوقات ارکان قدرت توسط افرادی مدیریت می‌شود که به این نظام سیاسی اعتقادی ندارند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به هیچ وجه رفتاری نخواهد کرد که از آن این برداشت شود که می‌خواهد در انتخابات پیش رو دخالت و آن را مهندسی کند، افزود: ما طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: ملت ایران باید در انتخاب‌هایی که انجام می‌دهند، دقت کنند و فردی را انتخاب کنند که تقوای سیاسی داشته باشد؛ تقوای سیاسی امروز باید مطالبه ما باشد و به عنوان یک گفتمان در بین مردم و نیرو‌های مسلح گسترش یابد.

نعیمی با بیان اینکه ما با هیچ دولت و شخصی به عنوان نظام سیاسی عهد اخوت نمی‌بندیم همان‌طور که ملت این کار را نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم به شخص رای می‌دهند، اما اگر آن شخص از قوانین جمهوری اسلامی روی برگرداند، ملت آن شخص را ترک خواهند کرد.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با غرب طی سال‌های گذشته گفت: تمام خروجی و نتایج این مذاکرات نشان می‌دهد که چه تفکری در پشت آن بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه طبق برجام ۸۰ حق اساسی ایران برای مدتی و ۲۰ حق تا ابد نادیده گرفته خواهد شد، افزود: نادیده گرفتن حقوق ملت ایران به معنی خدشه وارد کردن به استقلال کشور است.

نعیمی اضافه کرد: همه صحبت‌های اخیر ترامپ در خصوص برجام در این زمینه بوده است که ۸۰ قانون دیگر هم تا ابد نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در شرایط حساس نقش‌آفرینی کلیدی داشته‌اند؛ در حوادث آبان‌ماه امسال هم، ملت یکپارچه در صحنه حاضر شدند و نقش کلیدی خود را به نمایش گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه اگر وظایف خودمان را به درستی انجام ندهیم و در مسیر انقلاب اسلامی قدم برنداریم، دشمن در کمین ما است، گفت: دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است و مدیران انقلابی و جهادی باید با کار و تلاش، با دشمن مقابله کنند.

نعیمی اضافه کرد: امروز هر کدام از مدیران و‌ مسئولان که نمی‌توانند کاری کنند، باید کنار بروند و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید جوانان پای کار بیایند. امروز ایران با حضور جوانان می‌تواند قدرت اول منطقه شود و نجوای «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» یک نجوای شیطانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه ظرفیت دفاعی کشور باعث ایجاد یک قدرت بازدارندگی قوی در برابر دشمنان شده است، تأکید کرد: امروز باید نگاهمان به داخل باشد و در امور مختلف از جوانان توانمند، مخلص و با انگیزه استفاده شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها