نشست «والعصر» در یزد برگزار می‌شود

«مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» با حضور تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در دوازدهمین نشست «والعصر» ‌تبیین می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، بخش دوم مبحث «مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» با سخنرانی استاد غلامحسین دشتی تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در دوازدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» پیگیری می‌شود.

این نشست دوشنبه ۹ دی، ساعت ۱۹ با حضور جمعی از طلاب، روحانیون، پژوهشگران، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد واقع در بلوار شهید پاکنژاد برگزار خواهد شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» است.

در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی، مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم» تبیین و تحلیل می‌شود.

این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر»، دوشنبه هر هفته در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار