رئیس فراکسیون نیروهای ولایی مجلس:

رمز موفقیت نظام، انقلاب و ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلابی نگری است

رئیس فراکسیون نیرو‌های ولایی مجلس گفت: رمز موفقیت نظام، انقلاب و ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلابی نگری است و این نشان می‌دهد رهبر و همه مسئولان کشور از انقلاب مطالبه نگری نمی‌کنند و تنها به دنبال خدمت به این ملت هستند.
کد خبر: ۳۷۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 30December 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حمیدرضا حاج بابائی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز نهم دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، اظهار داشت: روز نهم دی روزی است که بصیرت ملت ایران نمایان شد و بعد از توطئه های بسیار دشمنان مردم خودجوش به صحنه امدند و به فتنه ۸۸ پایان دادند و همین حضور با بصیرت امروز به امنیت کشور منجر شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه در مقابل تمام هجمه های دشمنان سینه سپر کرده اند و ملت ایران نیز در روز نهم دی به نوای رهبری گوش فرا دادند و یک حماسه عظیم بنام روز بصیرت را رقم زدند.

رئیس فراکسیون نیروهای ولایی مجلس ادامه داد: ۹ دی روز امتحان و مقابله با فتنه ای بود که دشمنان به بهانه انتخابات سعی داشتند نظام و انقلاب را زیر سوال ببرند و به واسطه نیروهای داخلی آن را شکل دادند که باز هم به یک شکست سنگین برای انان مبدل شد.

حاج بابائی یاداور شد: اگر امریکا در سال ۸۸ موفق نمی شد هشت ماه کوچه و خیابان های شهرهای ایران را به خاک و خون بکشد امروز دیگر مشکلات اقتصادی نداشتیم چرا که با تحقق آن فتنه بسیاری از تحریم ها به بهانه حمایت از ملت ایران تحت عنوان دفاع از حقوق بشر شکل گرفت.

وی بیان کرد: رمز موفقیت نظام، انقلاب و ملت ایران در صحنه های مختلف انقلابی نگری است و این نشان می دهد رهبر و همه مسئولان کشور از انقلاب مطالبه نگری نمی کنند و تنها به دنبال خدمت به این ملت هستند.

رئیس فراکسیون نیروهای ولایی مجلس گفت: روزی که توانستیم پس از هشت سال جنگ به پیروزی برسیم، پهپاد آمریکایی را مورد هدف قرار دهیم و کشتی انگلیسی را در خلیج فارس متوقف کنیم یعنی انقلابی گری در ما شکل گرفته است.

حاج بابائی اظهار داشت: اختلاس، دزدی و خیانت نیز به دلیل دوری از انقلابی گری شکل می گیرد و به دلیل دوری از اسلام و ارزش های قرانی برخی افراد خود فروخته شکل گرفته و این اقدامات عین ضد انقلابی گری است.

وی افزود: در دوران انقلاب و بعد از آن جنگ تحمیلی فرزندان این مرز و بوم روزها نمی خوابیدند تا بتوانند به نتیجه دلخواه رسیده و دشمن را با شکست مواجه کنند و این تفکر انقلابی, اسلامی و قرانی است که امروز نیز باید در مسئولان کشور شکل گیرد.

رئیس فراکسیون نیروهای ولایی مجلس ادامه داد: کسی که در این شرایط اقتصادی به بیت المال دست درازی می کند مانند کسی است که در جنگ های دوران پیامبر از پشت به پیامبر اسلام خنجر زده است و انتظار ملت انقلابی ایران از قوه قضائیه معرفی این افراد است.

حاج بابائی یادآور شد: مردم با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف نمی آیند بگویند از دولت، مجلس و شرایط موجود راضی هستند و تنها حمایت خود را از انقلاب، امام و رهبری اعلام می کنند و ما باید در این زمینه به سخنان مردم گوش دهیم تا بتوانیم خدمت کنیم.

وی بیان کرد: ملت امروز ایران با شرافت ترین و مقتدرترین ملت تاریخ این کشور هستند و همواره پای خون شهدای و ندای رهبری ایستاده اند و در همه شرایط سختی ها، گرانی ها و مشکلات را تحمل می کنند اما در عین حال ظلم و ستم را بر نمی تابند.

رئیس فراکسیون نیروهای ولایی مجلس گفت: این ملت سال هاست شدیدترین تحریم ها را نتحمل کرده اند اما باید بدانند دوران این تحریم ها رو به افول است و کمی تحمل بیشتر فشارهای اقتصادی در این میدان نیز به پیروزی می رسیم.

حاج بابائی اظهار داشت: در همین فتنه اخیر نیز که به بهانه گرانی و سهمیه بندی بنزین شکل گرفت، دشمن به اعتراضات به حق و مسالمت امیز مردم رخنه کرد و باعث ایجاد اغتشلش و اشوب شد که مردم صف خود را اغتشاشگران جدا کردند و باز هم این فتنه با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار