مسیر انقلاب از جاده عزت و استقلال به وابستگی منحرف نمی‌شود/ برداشتن نقاب دشمن در ۹ دی

رئیس دانشگاه سروش گفت: آن‌هایی که از سر غفلت با دشمن همراهی کرده و از رأفت نظام اسلامی بهرمند شدند، باید بدانند مردم هیچگاه به آن‌ها اجازه نخواهند داد که مسیر انقلاب را از جاده عزت و استقلال کشور، به جاده وابستگی منحرف نمایند.
کد خبر: ۳۷۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ - 30December 2019

مسیر انقلاب از جاده عزت و استقلال به وابستگی منحرف نمی‌شود/ برداشتن نقاب دشمن در ۹ دیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمّد شیخان» رئیس دانشگاه سروش در گفت‌وگویی، با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار داشت: حماسه نهم دی در تاریخ سیاسی ایران نمادی از عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستادند و نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کردند.

وی نهم دی را یوم‌الله، روز بصیرت و میثاق با ولایت توصیف کرد و بیان کرد: نهم دی روزی که مردم علیه فتنه و نفاق قیام کردند و چهره از نقاب دشمن در کمین نشسته انقلاب اسلامی برداشتند.

رئیس دانشگاه سروش با بیان این که دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران نقاط عطف و روز‌های تعیین کننده و سرنوشت‌ساز بسیاری را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: یکی از این روز‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی ایران یوم‌الله نهم دی‌ ۱۳۸۸ است، که همچون نگینی درخشان در سپهر سیاسی ایران می‌درخشد.

شیخان گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در این مسیر حتی از توهین به مقدسات و عاشورای حسینی نیز ابایی نداشتند، که در نهایت با خروش مردم قهرمان و همیشه در صحنه، بساط خیال‌پردازی‌های استکبار و نظام سلطه همراه با اندک پادو‌های داخلی خود در قبال عظمت جمهوری اسلامی ایران رخت بر بست و بار دیگر دشمنان در مقابل اراده و عزم راسخ ملت بزرگ ایران طعم تلخ شکست را چشیدند.

وی افزود: پیام امروز نهم دی ۱۳۸۸ به آن‌هایی که مترصد بحران‌سازی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی هستند این است که مردم همیشه در صحنه پای آرمان‌های انقلاب، اسلام و ولایت ایستاده اند و هیچگاه اجازه نخواهند داد که دشمنان قسم خورده انقلاب به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

رئیس دانشگاه سروش اضافه کرد: در سال ۱۳۸۸ عده محدودی از سر غفلت و نادانی با دشمن همراهی کرده و از رأفت نظام اسلامی بهرمند شدند و دوباره به ساختار اجرایی کشور بازگشتند، این‌ها باید بدانند که اگر به‌دنبال تکمیل پازل دشمن در داخل باشند، مردم هیچگاه به آن‌ها فرصت و اجازه نخواهند داد که مسیر انقلاب اسلامی را از جاده عزّت و استقلال کشور به جاده وابستگی منحرف کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار