نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

بصیرت عاملی مهم برای ادامه مسیر انقلاب است

«حجت الاسلام علی درویشی» گفت: پیام ۹ دی، موفقیت در سایه بصیرت و شکست دشمن است و بصیرت عاملی مهم برای ادامه مسیر انقلاب است.
کد خبر: ۳۷۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام «علی درویشی» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ظهر امروز در جمع اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان لرستان به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: حماسه 9 دی دستاوردهای فراوانی به همراه داشت.

وی با بیان اینکه دستاورد مهم 9 دی یادآوری این بود که انقلاب متکی به مردم است، افزود: مردمی که برای پیروزی انقلاب خون دادند، امروز به راحتی دست از انقلاب نخواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب در بصیرت بخشی و روشنگری در برابر فتنه 88  اظهار داست: ۹ دی یک رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌ها و اصول نظام اسلامی بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر نیز مدیریت و تدبیر رهبری و بصیرت مردم موجب ناکام ماندن دشمنان شد.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه ۹ دی نقاب از چهره‌های برخی آدم‌هایی که در ظاهر خود را دلسوز نشان می‌دادند، برداشت، عنوان کرد: با تقویت انسجام داخلی باید جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

وی اظهار داشت: پیام 9 دی این بود که اگر اهل بصیرت باشیم حرکت انقلاب اسلامی، بالنده‌تر از گذشته خواهد بود و نقشه های دشمن همواره نقش بر آب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه علت توطئه های دشمن در زمینه های مختلف اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امروز دشمن توانایی حادثه ‌سازی علیه نظام را ندارد ولی از حوادث سوءاستفاده می‌کند و با تقویت انسجام داخلی باید سد راه توطئه های دشمن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار