مدیر کل بنیاد شهید مازندران:

حماسه ۹ دی جلوه‌ای از بیداری، عظمت و صلابت ملت ایران است

«هدایت مظلومی» گفت: حماسه نهم دی یکی از بزرگترین و ماندگارترین حرکت‌های مردمی، نمایش وصف‌ناپذیر در انزجار از دشمنان داخلی و خارجی و جلوه‌ای از بیداری، عظمت و صلابت ملت عزیز ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ - 30December 2019

حماسه 9 دی جلوه ای از بیداری، عظمت و صلابت ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حماسه 9 دی روز بصیرت و تجلی اقتدار و استقلال ملت ایران است، اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و برگ زرینی را در تاریخ کشور ما به یادگار گذاشتند.

وی گفت: مردم هوشیار و بابصیرت ما در حماسه 9 دی ثابت کردند که پای ارزش‌ها‌ی انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از دستاوردهای آن که حاصل خون‌های پاک شهیدان والامقام بوده است حفظ و صیانت خواهند کرد.

مظلومی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی برای همیشه در اذهان ملت ایران اسلامی باقی خواهد ماند، عنوان کرد: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود و نماد پایداری، وحدت، انسجام، یکپارچگی، وفاداری و همدلی انسان‌های آزاده این مرز و بوم است.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران تصریح کرد: حماسه نهم دی یکی از بزرگترین و ماندگارترین حرکت‌های مردمی، نمایش وصف‌ناپذیر در انزجار از دشمنان داخلی و خارجی و جلوه ای از بیداری، عظمت و صلابت ملت عزیز ما محسوب می‌شود.

مظلومی اضافه کرد: یوم الله 9 دی ماه فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و تجلی‌گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ  ایران اسلامی در چهل سال اخیر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار