تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم خوزستان در حماسه 9 دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم مومن و انقلابی خوزستان در آیین‌ها و اجتماعات پاسداشت دهمین سالروز حماسه نهم دی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ - 30December 2019

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم خوزستان در حماسه 9 دیبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عصر امروز با صدور پیامی از حضور حماسی مردم مومن و انقلابی خوزستان در آیین‌ها و اجتماعات پاسداشت دهمین سالروز حماسه نهم دی تقدیر کرد.

در این پیام که رونوشت آن به خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان ارسال شد، آمده است: حضور وحدت‌ بخش و امیدآفرین شما مردم غیور و همیشه در صحنه استان ولایت‌مدار خوزستان در حماسه ملی نهم دی به درستی که تجلی قدرت الهی و برگرفته از ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران اسلامی است تا در پیامی کوبنده بساط فتنۀ فتنه ‌گران، آشوب ‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم بپیچد و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از این پیام آورده است: شما مردم با عزت و غیور استان خوزستان با حضور خود در اجتماعات باشکوه سراسر استان میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعتی مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌اله العظمی امام خامنه ‌ای داشتید و با وحدت و همدلی و حضور گسترده خود قلب امام زمان (عج) و نایب برحقش را شاد و چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور کردید. بی‌شک این حضور پرشور پیام وحدت و همدلی را زیر لوای ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان رسانید و موجب بصیرت افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن سپاس و قدردانی از این همه ایثار و وفاداری قشرهای مختلف مردم، مسوولان، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، امامان جمعه، روحانیت معزز، بسیجیان قهرمان، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان که در برگزاری تجمع های بزرگ مردمی حضوری معنادار و موثر داشتند تقدیر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار