معاون طرح، برنامه ‌و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه:

۹ دی نماد مقاومت و همدلی مردم و رهبری است

معاون طرح، برنامه ‌و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه در روز 9 دی در ملایر گفت: ۹ دی نماد مقاومت و همدلی مردم و رهبری است و مردم در این روز همچون ید واحده با وحدت و یکپارچگی همگانی حول محور ولایت، فضای کشور را از فتنه خارج کردند.
کد خبر: ۳۷۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «ابراهیم عزیزی» معاون طرح، برنامه ‌و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه در سالروز حماسه نهم دی‌، در مسجد جامع ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ایمان، اعتقاد و پایبندی بر حق و عدالت شکل گرفت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم و مبتنی بر التزام عملی به ولایت و دلدادگی مردم به آن اصل شکل گرفت.

عزیزی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم طاغوت، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند، گفت: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) باشد.

معاون طرح، برنامه‌ و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به نقش رهبری و ولایت فقیه در دوران ۴۰ ساله انقلاب، بیان کرد: با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور با بصیرت و استقامت به موقع مردم، توطئه‌های دشمنان همواره خنثی‌ شده است.

وی به توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انواع ظلم و جنایت از طرف آمریکا از جمله حمله به هواپیمای مسافربری ایران، جنگ تحمیلی و حمایت از منافقین در ایران صورت گرفت.

عزیزی تحریم، راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی، اختلاف‌افکنی و فتنه را از دیگر جنایات آمریکا و هم‌دستانش علیه ایران دانست و تصریح کرد: سال ۸۸ دشمنان به سرکردگی آمریکا فتنه‌ای علیه نظام اسلامی به راه انداختند و در غبار فتنه نیز عده‌ای اغفال شدند.

وی با بیان اینکه فتنه گران با هدایت آمریکا اوج خباثت خود را در روز عاشورای حسینی نشان دادند و به مقدسات دین مبین اسلام هتک حرمت کردند، ادامه داد: در فضای غبارآلود فتنه، رهبر انقلاب همچون خورشیدی نورانی غبارها را کنار زده و باهوش خود کشور را از فتنه نجات داد.

معاون طرح، برنامه‌ و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه، ۹ دی را نماد مقاومت و همدلی مردم و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دی همچون ید واحده با وحدت و یکپارچگی همگانی حول محور ولایت، فضای کشور را از فتنه خارج کردند.

عزیزی با بیان اینکه مردم در ۹ دی نشان دادند که در حفظ ارزش‌های اسلامی جان ‌فشانی کرده و در مقابل همه مشکلات ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: تمام دنیا در ۹ دی به عظمت ایران اسلامی پی بردند و این روز نماد استقلال طلبی، آزادی، عزت و دشمن‌شناسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار