عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کاهش مشکلات کشور با تعامل قوای سه‌گانه و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی میسر می‌شود

محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه ذات و ماهیت اصلی غربی‌ها دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: تمام مشکلات جاری کشور با تعامل و همکاری قوای سه‌گانه و اتکا به ظرفیت‌های بالقوه داخلی قابل کم شدن است.
کد خبر: ۳۷۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲ - 01January 2020

///محمدرضا پورابراهیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اهداف مردم از تلاش برای براندازی رژیم منحوس پهلوی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم در زمان قبل از انقلاب به دلایل متعددی نسبت به رفتار و کردار دولتمردان رژیم پهلوی احساس یاس و ناامیدی کرده و در واقع از آن‌ها انزجار داشتند؛ چراکه کمتر دیده می‌شد تا مسوولان و مقامات آن زمان به فکر مردم و توسعه و آبادانی کشور باشند.

این مقام مسوول با بیان اینکه هدف عمده از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه با تمام خصلت‌های حیوانی رخنه کرده در رژیم پهلوی بود، افزود: یکی از خصلت‌های دولتمردان دوران قبل از انقلاب، خوی اشرافی‌گری و عدم توجه به امور کشور و مردم بود که همین امر باعث پیداش کینه ملت نسبت به آن‌ها شده بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که در زمان کنونی نیز برخی مسوولان به گونه‌ای زندگی می‌کنند که گویی انقلابی رخ نداده است، گفت: متاسفانه عده‌ای از مسوولان بسیاری از صفات ضدارزشی را از زمان طاغوت به ارث برده‌اند که یکی از بارزترین این صفات غارت بیت‌المال و بی‌توجهی به مسائل روز کشور و دغدغه‌های اقتصادی مردم است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس نمی‌تواند بگوید که تحریم‌های غربی‌ها بر اقتصاد کشور ما اثرگذار نبوده است، اما باید به این نکته توجه داشت که مردم به واسطه غفلت و بی‌تفاوتی برخی مسوولان داخلی نسبت به آنچه که دشمنان برای ما برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند، متحمل خسارت شدند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با توجه به این نکته که اروپایی‌ها مطرح کردن توافقات بین‌المللی را حربه‌ای برای سنگ‌اندازی بر سر راه موفقیت‌های کشورمان در تمام عرصه‌ها قلمداد می‌کنند، افزود: اگر ما خارج از هرگونه توجه و فکر به کمک‌های کاذب و پوشالی غربی‌ها، خودمان برای رونق در کشورمان تلاش کنیم، قطعا این امر مهم محقق خواهد شد.

کم شدن مشکلات کشور با تعامل قوای سه‌گانه و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، ذات و ماهیت اصلی غربی‌ها را دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مشکلات جاری کشور با تعامل و همکاری قوای سه‌گانه و اتکا به ظرفیت‌های بالقوه داخلی قابل کم شدن است.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از اقداماتی که دولت باید بیش از هر زمان دیگر در دستور کار خود قرار دهد، تعامل هرچه بیشتر و بهتر با مجلس و تدبیراندیشی برای تمکین نهادها و دستگاه‌های اجرایی از مصوباتی است که در مجلس تهیه و تصویب می‌شود؛ لذا یقین داریم که اگر قوانین مجلس به خوبی اجرا می‌شد، ما شاهد بروز چنین مشکلاتی برای مردم و کشور نبودیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار