با حضور امیر خانزادی و حجت الاسلام سعیدی انجام می‌شود؛

ناگفته‌های رزمایش مشترک تا واکاوی فتنه اخیر در بحث روز رادیو

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران این هفته میزبان فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قواست.
کد خبر: ۳۷۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 31December 2019

امیر دریادار خانزادی و حجت الاسلام سعیدی میهمانان ویژه بحث روز از ناگفته‌های رزمایش مشترک تا واکاوی فتنه اخیربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه بحث روز این هفته رادیو ایران میزبان دو میهمان عالی رتبه از خانواده نیروهای مسلح است.

امیر دریادار حسین خانزادی فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار است در این برنامه از ناگفته‌های رزمایش اخیر ایران، چین و روسیه و بازتاب‌های بین‌المللی آن با مخاطبان سخن بگوید. همچنین حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا هم قرار است به واکاوی خط فتنه از سال 88 تا آبان 1398 و هجمه های دشمنان و برخی وابستگان جریان فتنه علیه نیروهای مسلح بپردازد.

بنا براین گزارش، برنامه بحث روز؛ کاری از گروه سیاسی رادیو ایران؛ به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، هر چهارشنبه در نیمه دوم سال حوالی ساعت 12:40 به صورت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم مخاطبان این شبکه می‌شود.

همچنین مخاطبان برنامه بحث روز می‌توانند با شماره پیامک 30000900 از زمان پخش برنامه تا ساعت 15 نظرات؛ انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون موضوع برنامه را با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار