سردار احمد حق طلب:

رویکرد کنگره‌های ملی شهدا در استان‌ها محرومیت‌زدایی است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: رویکرد فعلی کنگره‌های ملی شهدا در استان‌ها محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان است.
کد خبر: ۳۷۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ - 31December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «احمد حق‌طلب» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: اگر بتوانیم روحیه ایثار، شجاعت، فداکاری، شهادت، وحدت، خودباوری و سایر ویژگی‌های بارز این دوران را به نسل جدید منتقل کنیم، در بسیاری از عرصه‌ها موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آید چرا که دشمن بیش از موشک‌ها و پیشرفت‌های اقتصادی، از چنین روحیه‌هایی می‌ترسد.

وی افزود: تلاش ما این است که انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را محقق کنیم و بتوانیم به گونه‌ای فعالیت کنیم که فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار و بزرگی در تمام استان‌ها انجام شود.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: الحمدالله با توجه به برگزاری کنگره‌های متعدد در استان‌های مختلف، امروز تجربه بسیار خوبی در این عرصه داریم و می‌توان انتظار داشت که کنگره یزد یکی از بهترین کنگره‌ها شود.

حق طلب از ازدواج یک هزار و 500 جوان در بندرعباس و در قالب کنگره شهدای این استان خبر داد و گفت: در این رابطه برای تمام این زوجین جهیزیه تامین شد و مراسم عروسی آنها با حضور بیش از 20 هزار نفر از مردم هرمزگان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این به تعداد کل شهدای بندر عباس که یک هزار و 500 نفر هستند، بسته‌هایی برای کمک به معیشت خانوارهای محروم این استان توزیع و به همین تعداد یتیم تحت پوشش و حمایت قرار گرفتند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران اظهار امیدواری کرد که در استان یزد هم چنین برنامه‌های گسترده‌ای در نظر گرفته شود و زمینه‌ای به وجود آید تا بخشی از مشکلات مردم در قالب این کنگره برطرف شود.

حق‌طلب رویکرد فعلی کنگره‌های ملی شهدا در استان‌ها را محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان دانست و افزود: از چند سال قبل تاکنون با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که گریبان‌گیر مردم شده، رویکرد کنگره‌های شهدا، محرومیت‌زدایی از مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار